2 Kasım 2013 Cumartesi

Jeweled Cap Toe Sneaker


Bugünkü konumuz Miu Miu markasının Jeweled Cap-Toe Sneakerleri...
Miu Miu, Prada markasına bağlı bir moda evi. İtalyan moda tasarımcı Miuccia Prada'nın 1993 yılında açmış olduğu Miu Miu, ismini Miuccia Prada'nın takma isminden almış. Miu Miu bayan giyim ve aksesuarları konusunda kendini ispatlamış bir marka, e Prada olur da başarı olmaz mı?                                   Bu ayakkabıyı Türkçe'ye pırıltılı spor ayakkabı olarak çevirdim. Ben bunları çok sevdim. Bazen hem spor giyinmek hem de kokoş olmak ister ya insan:DD İşte bu ayakkabı tam böyle zamanlar için. Pek çok ulaşılabilir markada da bu ayakkabıları bulmak mümkün. Ben de almayı düşünüyorum. Aldığım zaman belki yeni bir post yapabilirim. Sizce nasıllar?


Görseller:Pinterest






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder